hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > البرز| ۸۰ هزار گونی برای مهار سیلاب به خوزستان ارسال شد

البرز| ۸۰ هزار گونی برای مهار سیلاب به خوزستان ارسال شد

رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز از ارسال ۸۰ هزار گونی به استان خوزستان برای مهار سیلاب خبر داد و گفت: این مهم با مشارکت نانوایی‌های البرزی انجام شد.

حمید کریمی در خصوص محموله‌های کمک اصناف و بازاریان شهرستان کرج به مناطق سیل‌زده، اظهار کرد: نخستین محموله کمک‌های ارسالی از سوی اصناف شهر کرج که ۱۰ کامیون بود به این استان گلستان ارسال شد.

او گفت: محموله دوم نیز که مشتمل بر دو تریلر و ۱۸ کامیون بوده است در تاریخ بیست و چهارم فروردین‌ماه برای کمک به هم‌وطنان مناطق سیل‌زده استان‌های گلستان و لرستان ارسال شد، بخشی از محموله نیز با هماهنگی کمیته امداد و هلال‌احمر به استان خوزستان ارسال شد.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز ادامه داد: محموله‌های ارسالی مشتمل بر پک‌های آب‌معدنی، پتو، پوشاک، مواد شوینده، بهداشتی و غذایی ازجمله انواع کنسروها و در کل تمامی آذوقه موردنیاز سیل‌زدگان بوده است به‌گونه‌ای که تنها حدود ۲۳ تن سیب‌زمینی ارسال‌شده است. کریمی اضافه کرد: ارزش محموله اول ارسالی توسط اصناف و بازاریان کرج به مناطق سیل‌زده حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان و محموله دوم نیز یک حدود یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده است. او توضیح داد: همکاری و مشارکت اصناف و مردم در جمع‌آوری کمک‌های ارسالی به مناطق سیل‌زده بسیار قابل‌توجه بوده که قدردان این حضور و مشارکت آن‌ها هستیم. رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز تأکید کرد: در دستور کار ما به‌عنوان برنامه بعدی این است که با همکاری خیرین کالاهای اساسی زندگی مردم ازجمله فرش، یخچال، اجاق‌گاز و دیگر موارد این‌چنینی به مناطق سیل‌زده را خریداری کرده و ارسال کنیم زیرا تاکنون در دو محموله ارسالی قبلی تأمین مواد غذایی و دیگر موارد را به‌اندازه کافی داشته‌ایم. کریمی گفت: بخشی از کمک‌های جمع‌آوری‌شده توسط اصناف، بازاریان، خیرین و مردم نیز به‌صورت نقدی و با واریز به شماره‌حسابی که در مرکز نیکوکاری اصناف و بازاریان البرز فعال است انجام می‌شود، در اتاق اصناف بر روی همه مردم باز است و می‌توانند در این امور خیر مشارکت کنند.

او اشاره کرد: چون مناطق سیل‌زده استان خوزستان برای مهار سیلاب نیاز به استفاده بالا از گونی داشتند، چند روز قبل در یک تریلی بیش از ۸۰ هزار گونی به این استان ارسال کردیم که این گونی‌ها با مشارکت نانوایی‌ها و خیرین شهر جمع‌آوری‌شده بود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد